I huvudet på Rojsdotter

Åsikter, tankar, vardag & fest hos familjen Rojsdotter-Lundqvist.

Nähä.... men NÄR är det min tur då?!

Kategori: Allmänt

Nej, det blev tyvärr inget jobb denna gången heller. De ringde idag och berättade att de hade valt den andra kandidaten och det pga att denne hade mer erfarenhet. (Hade arbetat med liknande saker två gånger i veckan i ett års tid redan.) Jag hoppas att de tänker på mig nästa gång det dyker upp ett liknande jobb och att jag då kan få en ny chans! Eftersom jag gick ända till slutet nu så borde jag ju ha en hygglig chans, tycker jag. Nåväl, nog ältat om detta. Hmmm.... som om det vore möjligt. Det kommer nog bli en hel del snack och analys med diverse vänner och bekanta samt familjen innan detta längs till historian men HÄR är det i alla fall slutsnackat om det.
 
Jag är glad över att jag redan hade hunnit iväg till gymmet och hunnit träna idag för annars hade jag nog aldrig kommit iväg idag. Man blir inte så effektiv när man är deppad. Trots det har jag faktiskt både storhandlat och tränat idag. Men efter det så har det inte gjorts många knop här idag. Jag har mest legat i soffan och glott på diverse inspelade program. Jo just ja, jag uppdaterade lite material till styrelsen också. Om något så upphetsande som sophantering, återvinning och kompostering. Ja, jag tycker faktiskt att det är riktigt roligt och intressant!
 
I kväll står det någonslags torsk på menyn här och vi får väl se vad jag kokar ihop för nåt smaskigt. Sen hoppas jag på en lugn kväll med lite tv bara.
 
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: