I huvudet på Rojsdotter

Åsikter, tankar, vardag & fest hos familjen Rojsdotter-Lundqvist.

Försäljning av lägenheten

Kategori: Allmänt

Jaha, då har mäklaren skrivit färdigt prospektet och vi har ändrat och trixat lite under kvällen men känner oss ganska nöjda nu och bilderna som fotografen var här och tog i onsdags blev jättefina faktiskt. Här kommer några smakprov och vill ni läsa och ser mer kan ni gå in på hemnet.se, från och med i morgon borde annonsen ligga ute.

Vardagsrummet

Det ser ju lite kalt och tomt ut men jag tycker faktiskt väldigt mycket om det nu när man har känt på det, på riktigt. Inte så mycket saker som samlar damm och tar bort fokus. Jäklars vad mycket vi packat ner redan.

Sovrum

Överkastet är nyinköpt. Jag brukar inte ens orka använda något i vanliga fall men nu kanske jag orkar det när man ser hur fint det faktiskt är.

Ellens rum

Ellens rum blev också fint, tycker jag. Vi skaffade nya gardiner och möblerade om/tog bort lite möbler.

Köket

Ett kök utan alla prylar! Åh, det är ju rena drömmen. Jag har ju knappt plats att laga mat i vanliga fall men nu är det luftigt och fint på bänkarna. Inte så praktiskt men väldigt fräscht.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: