I huvudet på Rojsdotter

Åsikter, tankar, vardag & fest hos familjen Rojsdotter-Lundqvist.

Lägga benen på ryggen.....

Kategori: Ellen

Eller nej, sätta byxan på huvudet! Det är ju så förjordat varmt och ungen min är mer busig, bråkig och tjurig än någonsin förr. Men som tur är så skrattar och ler vi emellanåt också! Tack och lov!

Byxellen

Jag har rensat lite bland alla mina bilder. Jag tar väldigt många som ni vet men det är sällan som jag rensar. Det behövdes verkligen och till råga på allt hittade jag dubletter! Nu ser man lite tydligare och det finns lite fler mappar nu också som gör att man hittar bättre. Undrar hur länge det varar!? Jag hittade i alla fall söta bilder på Ellen som jag tänkte dela med mig av!

Suger på tummen!

Ellen med tummen

Äter blåbär och hallon!

Ellen äter bär

Äter citron, älskart!

citron

Liten kyckling som hette gullefjun!

lilla kycklingen

Tjuvringer på grannens dörr!

tjuvringer

I nyårsstassen!

Nyårsbild

I grodpyjamasen!

i pyjamas

Parkpicknick!

Nationaldagen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: