I huvudet på Rojsdotter

Åsikter, tankar, vardag & fest hos familjen Rojsdotter-Lundqvist.

Svar på kommentarer

Kategori: Allmänt

Sanna; Ja ibland är Kalle väldigt romantisk och vi blev dessutom tillsammans just på alla hjärtans dag för 10 år sedan. Han skickade mig blommor med bud (en vacker rosbukett) och ringde mig 00.02 och frågade om jag ville bli hans tjej... såklart man faller som en fura då!

Ellen satt i mitt knä hos frisören och självklart så svängde hon på huvudet lite då och då och ville ta sig en liten promenad mitt i men annars gick det fint och hon lekte med en kul grej som frissan hade. Dessutom är frisören otroligt bra med barn och väldigt tålmodig och Ellen är väldigt duktig och lugn där, så det funkar fint. Kanske inte blir superrakt överallt men det gör inte så värst mycket.

Ni andra, tack för de snälla orden!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: