I huvudet på Rojsdotter

Åsikter, tankar, vardag & fest hos familjen Rojsdotter-Lundqvist.

Nya frisyrerna

Kategori: Allmänt

Idag har vi alltså varit och klippt oss. Tack och lov kom vi iväg trots att Ellen var förkyld och hostig. Hon har varit hemma ifrån dagis idag och kommer nog stanna hemma i morgon också för hon verkar ha ont i halsen dessutom. Vi är båda nöjda och Kalle tyckte vi var jättefina båda två. Han blev riktigt förvånad när han fick se mig för jag hade inte berättat hur jag skulle klippa mig och jag brukar ju bara klippa topparna. 

Ellen äter mellis och har munnen full av macka.

Ellen äter mellis i ny frissa

Det blev en lite längre page med fint uppklippt nacke och lite framåtsluttande på sidan.

Från sidan

Titta jag har t o m sminkat mig lite också, dagen till ära. Känner mig väldigt fin i min nya frisyr.

Framifrån

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Ni är jättefina båda två!



    Sitter Ellen still hos frisören, hur fungerar det?

    2011-02-15 | 21:00:09
  • Johanna säger:

    SÅ FINA NI ÄR!!!! KRAM

    2011-02-15 | 23:11:25
    Bloggadress: http://johannasego.blogg.se/
  • Sandra säger:

    WOW!

    Vilken söt liten tjej - och vilken fin kalaspingla mamman är :) Supersnyggt!



    Kram!

    2011-02-16 | 22:18:05
    Bloggadress: http://www.familjenastrom.se

Kommentera inlägget här: