I huvudet på Rojsdotter

Åsikter, tankar, vardag & fest hos familjen Rojsdotter-Lundqvist.

Såld

Kategori: Allmänt

Äntligen fick vi ett bra bud och kunde sälja vår lägenhet. Gud så skönt att få det där ur världen, nu kan vi ta helg med lugnt sinne. Vet inte om jag hade orkat med fler visningar och så där!? Puh! Nu ska vi bara vänta tills på tisdag då köparen varit på banken, sen kan vi andas ut på riktigt men kontrakt är i alla fall skrivet, så allt borde ha gått i lås! Jag kan med andra ord börja koncentrera mig på huset, istället.

Ska passa på att lägga upp lite bilder på fröet. Hon växer ju så det knakar och hittar på nytt bus varje dag. Härom dagen var vi vid Farstaängens parklek och geggade i leran, sparkade boll och gungade. Kuligt!

Gegga lera

Ellen har börjat förstå att man kan ha flera nappar samtidigt och har mer än gärna en tre, fyra stycken att byta i mellan. Att ha två inne samtidigt var dock en ny bedrift. Ser ju lite kul ut.

Nappar

Kommentarer

  • Eva Kjerner säger:

    Åh så skoj, då förstår jag att det föll en sten från hjärtat.

    Jag vet att du fyller år på tisdag, därav min inbjudan till lunch på stan.

    KRAMAR till er alla

    //Eva

    2011-04-08 | 19:27:23
  • Johanna säger:

    SÖT SOM SOCKER!!!!



    härligt att ni fått lägenheten såld också, kram J.

    2011-04-08 | 22:28:32
    Bloggadress: http://johannasego.blogg.se/

Kommentera inlägget här: