I huvudet på Rojsdotter

Åsikter, tankar, vardag & fest hos familjen Rojsdotter-Lundqvist.

Med inspiration av Philip

Kategori: Tänkt om!

När jag kollade in Philips blogg idag såg jag hans "just nu gillar vi"-lista och blev inspirerad att göra nåt liknande. Det finns så mycket som jag tycker väldigt mycket om men om jag försöker hålla mig till det som rör sig runt mig just nu så blir det följande saker:

* Soliga dagar

* Kaffe på balkongen

Zoegas

* Lövsprickning

Lövsprickning

* Att Hjärtat kommer hem ifrån Malta ikväll

* Ellens flodhästbody

Flodhästbody

* Tidningen Koloniträdgården

Kolonitidningen

* Shoppa kläder till Ellen

* Trädgårdshandskar

* Min alldeles egen odlingslott

Lotten

* Marabou Polka (riktigt god fast det är "fulchoklad")

Choklad

* Att grillsäsongen har startat

* Basilika

basilika

* Sallad med kapkrusbär

* Min otroligt vackra orkide

Orkide

Kommentarer


Kommentera inlägget här: