I huvudet på Rojsdotter

Åsikter, tankar, vardag & fest hos familjen Rojsdotter-Lundqvist.

Dinooutfit & krogbesök

Kategori: Allmänt

Jag hade en mycket lugn dag med film och tända ljus mitt på dagen. Det var riktigt ruggigt ute med dimma och dis men äntligen så börjar det bli töväder! Alltid något. Idag har vi 2.3 plusgrader! Dock samma dimma....

Igår invigde Ellen sin dinosarieoutfit. Sååå bedårande söt, tycker jag. Tänk att jag som var så totalt emot alla dessa nalle- och kaninutstyrslar före jag själv fick barn, gick och köpte en dinodräkt till Ellen. Den fanns i rosa också men där gick min gräns för gulligull.

Ellens dinodräkt

På kvällen tog jag tuben till Kärrtorp där Malena och Celie mötte mig och vi gick till Jesses krog där Eva-Li och Anna (Eva-Li´s kompis) väntade. Efter ett tag dök även Nathalie och Noemi upp och vi vall fullt gäng. Josefina och Martina kunde ju inte deltaga. Så synd för vi hade väldigt roligt och trevligt. Alla var nöjda med maten vi åt och samtalen flöt på om ditt och datt, precis som det ska göra tycker jag. Det där gör jag gärna om! Och för dem som har vägarna förbi Kärrtorp kan jag rekommendera Jesses krog. God mat - lite åt husmans kost-hållet med mycket mos, biff, bacon.... De hade även pastarätter och fisk. Priserna var bra också. Det enda negativa jag kan komma med var servicen som inte var speciellt bra faktiskt. Tjejerna var inte proffsiga för fem öre  och nästan lite nonchalanta emellanåt men de var väl helt okej de också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: