I huvudet på Rojsdotter

Åsikter, tankar, vardag & fest hos familjen Rojsdotter-Lundqvist.

Nr 25

Kategori: Tänkt om!

Åh Heddan jag tror inte det är någon bra dag för mig att skriva om vad jag är bra på idag men jag ska försöka åtminstone trots att mitt självförtroende inte är på topp.

Jag älskar att laga mat och jag tycker att jag är väldigt bra på det. Jag är snabb och kreativ i min matlagning vill jag påstå och allt som oftast blir det gott också. Att bjuda vänner på middagar är ju jätteroligt.

Jag är bra på att se detaljer och lägga märke till det lilla som andra oftast förbiser.

Jag är bra på att ge ärlig och rak feedback och konkreta (om än lite hårda kanske) råd.

Jag tycker också att jag är bra på att jobba som receptionist. Då menar jag de klassiska recpetionist-arbetsuppgifterna såsom posthantering, telefoni, mailservice, kundkontakt osv.

Kommentarer

  • Eva-Li säger:

    Åh visste inte om att du är receptionist! Vad kul:)

    Kan tänka mig att du är bra på att ge råd . Tycker du skriver mycket vettigt! Så bra på att skriva är du också.

    2010-12-06 | 15:48:40
  • Heddan säger:

    Det är nog sådana dagar extra nyttigt och viktigt att tänka på allt man faktiskt är bra på! Jag kan intyga att du är fantastisk på att laga mat och håller med ovanstående talare att du skriver fint.

    2010-12-06 | 21:11:15
  • Anonym säger:

    Jag tycker också att du har en väl utvecklad skrivförmåga och så är du ju bra på att odla fram grönsaker och blommor, det är en konst för sig.

    2010-12-07 | 13:08:07

Kommentera inlägget här: